reklama

04.10.2006 ráno

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

káva vychladla skôr ako som sa stihla v nej ohriať
a ráno v oknách ani nebolo
v patologickom smútku ľahli na strechy mraky
vrany balansovali na odkvapoch
v komínoch sa obíjal vietor
stromy dostali depresiu
- zošediveli a scvrkli sa zimou hlodajúcou vnútra

bolo to fajn
pozerať na smútok
byť jedinou teplou vecou na ulici

mala som pocit že som dnes ráno prvá
s otvorenými očami a ľadovým nosom
že ten černoch na rohu predávajúci bláznovstvo
tam nikdy nebol
- šaliem prstami po transparentnom vzduchu
a smejem sa pare pred perami
vydychujem celý svoj obsah
/kam až poletím?/

pod mostom blúznilo zrkadlo
do odštiepených okrajov sa mu zlievala všetka čerň
Nore pachtila po dotyku
- nechala som ten gýč bolieť

sadla som si na schody a zapálila si
ešte bolo skoro na ľudí
po chodníku kráčali vrany
meter odo mňa dva veľké čierne vtáky
kedysi som verila že majú na krídlach smrť
už som veľká
už viem že vtáky za nič nemôžu

ešte chvíľku som tam sedela
a sledovala padajúci list
ako kričí v dnešnom ráne


 


Lenka Fanfarova

Lenka Fanfarova

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

obyčajná ženská píšuca len tak, do vetra Zoznam autorových rubrík:  poéziadenník sl. tulipánkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu